2015. július 5., vasárnap

KIMAXOLNI az életet...mert csak egy van belőle !!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Az új kedvenc szavam : KIMAXOLNI az életet by Barbi :D

Hihetetlen, hogy egy - egy szó mekkora erővel tud bírni.

Számomra mindenképp.
Az elmúlt három napomban történtek ennek a szónak a tükrében hatalmas energiákat mozgatnak meg bennem.

Kimaxolni.. mit jelent nekem ? ÉLNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ezerrel .... megragadni az alkalmat, megragadni minden alkalmat, hogy boldog legyek, hogy lássam a gyerekeim arcán a boldogságot, hogy adhassak magamból, elvárás nélkül... 


Kimaxolni.... mit jelentett az online tv előtt ülve a koncertet nézve......... Szóval.....Levi a kerekesszékben, a tömeg felemeli őt, Gabi, az anyuja ott vibrál a tömegben, hogy imádottja le ne essen.. de ide éreztem a képernyőn keresztül a boldogságát, ahogy Levi lepacsizott a Wellhellos fiukkal..Lilivel néztük ..Persze bőgtem, mit a záporeső, mert nekem nem csak egy kerekesszékes fiú volt a képernyőn.
Levi, aki a szemeivel szeretett, mikor náluk voltunk, akinek a kezét fogva éreztük az ÉLET-et...
Az érzés, a mindent elsöprő, mikor Gabi ránézett Levire, aki csak a szemével kommunikál, és azt mondta neki, hogy ne kiabálj velem...


Kimaxolni.. mit jelentett csütörtökön... látni a lányokat a klubunkban, hogy vidékről jönnek arra a pár órára, csak azért, mert erőt meríthetnek egymásból.. beszélgetni, nevetni velük, megsimogatni az éppen növő hajukat, bátorítani, hogy BOMBA nők, csak el kell hinniük.. együtt sírni... mert az is kell.. átélni egymás boldogságát és veszteségét...

Kimaxolni..... mit jelentett szombaton.... hulla fáradtan , hajnali hatkor hazaérve, forró fürdő után, alvás nélkül indulni Hajdúböszörménybe... tabuk nélküli, önmagam őszinte odaadása a lányoknak... az elején a többség karban tett kézzel figyelt, a végén már nevetni is tudtak, mikor a köcsög rákról beszéltem..... és kérdeztek, és nem volt tabu... sosem hittem volna magamról, hogy így fogok kommunikálni ezekről a dolgokról... a régi életem egyre távolabb kerül.. érzem, hogy az utam egész más, mint amin eddig jártam.... Barbi már érzi... én is.. csak még topogok valamiért..

Kimaxolni...mit jelentett pénteken....Lilivel a VOLT fesztiválon ...huhhh... még jó, hogy napszemüveg volt rajtam.. mert így nem égettem ronggyá gyermekem, mikor őt nézve állandóan elbőgtem magam..
Még nincs 11 éves.. és hajnali kettőig ezerrel élvezte az életét.. tudta, hogy ez róla szól, hogy nem kell megfelelni senkinek és semminek.. hogy ha akar üvölt, ha akar síkit, táncol és leül a földre, ha épp úgy jó... Ott lenni vele, és előre menni vele az első sorokba, együtt lóbálni a kezeinket, és szívet mutatni ... Megmutatni Lilinek, hogy több tízezer ember tud egymásra figyelni, tud jókedvvel együtt szórakozni, és átélni Lilivel az örömét, mikor a kedvencei a színpadon voltak...
Ezek azok a dolgok, amiket soha senki nem vehet el tőlünk...Az élményeink, amiket együtt élünk át a gyerekeinkkel mindent visznek. Nem a tárgyak, nem az számít, hogy épp melyik hiper-szuper nyaralóhelyen lóbáljuk a lábunkat.. az ÉLMÉNYEK.. az összemosolygások, a kézfogások, az ölelések.. az, amikor hajnali fél háromkor beült az ölembe és a csillagos ég alatt aludt, miközben tombolt a zene mellettünk.. ...

Tudom, hogy nagyon sok nő a környezetemben - akár anya, akár nem - rossz véleménnyel van arról, ahogy a gyerekeim nevelem. Fesztiválra vinni egy kislányt ??? Mit fog ott látni ??? Kikkel fog találkozni ??? A földön aludni ??? Csupán divatból engedni, hogy kiborotválja a haját - sőt, kiborotválni neki az anyai kéz által ???? 

Annyit üzenek az okosoknak, hogy olyan önfeledt gyerekeket, akiket a hétvégén láttam, akik éjjel szaladgáltak, érezték a szabadságot, tudták, hogy a szüleik ott vannak velük, tudták, hogy övék a világ, tudták, hogy mit jelent együtt szórakozni a felnőttekkel, tudták, hogy biztonságban vannak.. szóval.. nagyon ritkán látok!

Tanulja meg mindenki KIMAXOLNI az életét :D :D :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése